Thursday, January 13, 2011

Luka Itu Terasa Lagi

kenapa ak masih rs luke tu wlupun da lebih 5taun blalu..skrg ni jugak ak da de idop ak sndr.die jugak de jln idop die sndr..ape yg ak buat utk tolong die sume tu IKHLAS!!xde rs utk khianat @ dengki malah cb bg bntuan yg tbaik y mn mampu..

tp ari ni ak sgt rs tguris dgn pe yg die ckp.tibe2 luke lame rs sakit.sedih dtg lg.argghhh!!ak BENCI rs itu!!tbe2 aku rs yg ak ni cume bahu utk die bsandar.bile die ngantuk die cari bahu ni, bile die segar bugar die xheran pn dgn bahu y slame ni de dgn die. die xsedar ke yg bahu tmpt die sandar tu bahu seorang WANITA..walau cmne pn die cube tunjuk ketabahan, tp bkn smestinyer wanita itu sgt gagah utk hadapi dgn tenang..ohh lelaki, butekah engkau??

terime kasih sbb menganugerahkan anugerah SIRIM pd aku.mgkin sbb ko pndng ak kuat, ko bg SIRIM tu kt ak kn.wlhal smakin lame ko bcerite, semakin lame ko mluahkn psl rs indah, smakin lame itu jugaklah ko sbnrnyer tgh mengorek ngorek balik luke lame..sakit tu ko xkn phm..

ak harap rs sakit tu bukanlah saki baki rasa cinte yg akan tumbuh semule.kite xde kimia utk ksayang sayangan.cume yg de kimia utk kite bketawe dan btumbok2 kate..ak harap jugak cite lame cume perencah utk pjalanan idop ak, bukanlah sntapan sepanjang idop..bile ak dbuang dgn sebab yg ak sndr xtau, ak harap ak akan kuat..u'r nice guy but i know i'll meet better than u, & he's great for me..wlupun ati ak luke, tp ak xkn penah buang ko sbg kawan aku..forever!!ak jugak hrp dlm ati aku xde rs dendam pd ko..smg Allah berikan ak khidupan y tbaik & sentiase disayangi, dhargai..tp bukan disakiti..sbb AKU WANITA BIASA..

No comments:

Post a Comment